20. března 2016

Výlet do Prahy a workshop s A Cup Of Style


Hned jak jsem se dozvěděla, že holky z A Cup Of Style pořádají workshop na téma Základy blogování, věděla jsem, že se musím zúčastnit. A tak jsem se v sobotu dopoledne vydala do Prahy. Workshop začínal v jednu a já se ještě chtěla podívat do města, tak jsem vyrazila dřív. Jela jsem autem, sama, bez navigátora. Taky to někdo máte, že se bojíte jezdit sami autem po Praze? Já teda jo. Asi se bojím, protože mám špatnou vzpomínku z dětství, kdy jsme s našima asi dvě hodiny bloudili po Praze, protože bylo léto a všude byly samé objížďky. Já autem jezdím ráda a nikde jinde se nebojím, jenom v Praze. Vždycky z toho mám strašný strach. Cesta byla ale nakonec v pohodě. Jela jsem prostě pořád rovně. Stačilo akorát najít místo k zaparkování. A to jsem naštěstí našla. 

Chtěla jsem se podívat do C&A a do Luxoru a rozhodla jsem se, že půjdu pěšky. Nejsem moc zvyklá chodit pěšky, jsem moc rozmazlená z auta a do práce to mám kousek. Ale říkala jsem si, že Praha je skvělá právě proto, že tam můžete pěšky nachodit kilometry, což je zdravé. Sotva jsem přešla přes most, viděla jsem obrovské množství stánků a ještě větší množství lidí. A hned mi to secvaklo - to jsou Trhy na Náplavce, áááá :). Pořád jsem o nich četla na různých blogách, viděla fotky a videa a říkala jsem si, že bych se tam taky jednou chtěla podívat. Jenže mi vůbec nedošlo, že se budu pohybovat někde poblíž (protože fakt nevím, kde je Náplavka, nejsem z Prahy) a že je sobota. No upřímně, nejdřív jsem tam jít nechtěla, protože ty davy lidí co tam byly? Hrůza. A já takový davy fakt nemám ráda. Ale pak jsem si řekla, když už jsem tady, tak tam musím zajít. Proti mně šli všichni s košíkama, ve kterých měli samé dobroty a tulipány a všichni vypadali tak spokojeně. Prodírala jsem se mezi lidma a hledala nějakou dobrotu, kterou bych mohla posnídat. Narazila jsem na stánek s bezlepkovýma věcma, dala jsem si kešu koláč s jablky a byl fakt mňamózní. Snědla jsem si ho v klidu u řeky a pořád jsem přemýšlela nad tím, jak to ti lidi můžou mít rádi, ty davy, všechny možný vůně (pro mě trošku smrady, třeba z klobás). Ale když jsem stála u tý řeky, docela jsem to začala i chápat. Lidi chtějí být ve společnosti, seznamovat se, ochutnávat dobré a kvalitní potraviny a i v tom davu lidí se dá najít klid. Třeba právě, když si sednete nebo stoupnete k řece, koukáte na tu klidnou vodní hladinu a pozorujete holuby a labutě a krásný most a oblohu. Všechno to dohromady zapadá a vytváří to tak krásnou atmosféru. 
 
Jelikož jsem se tam trošku zdržela, dojela jsem na Václavák metrem, zašla jsem do C&Ačka. Byla jsem tam poprvé a byla jsem děsně překvapená. Tak velký C&Ačko a tolik věcí, který u nás nemají. Vybrala jsem si jednoduché tílko a nádhernou šálku s motýlama. Já motýli miluju. Potom jsem ještě zaskočila do Luxoru, podívat se na knížky. No a to jsem neměla dělat, protože jsem tam strávila zase hodinu. Kdybych mohla, koupila bych půlku knihkupectví. Chtěla jsem si koupit zase nějakou novou knížku v angličtině, abych si jí procvičovala. A hledala jsem dárek pro ségru k narozkám a našla jsem naprosto perfektní knížku. Koupila jsem si croissant se sýrem a šunkou k obědu a šla jsem zpátky k autu, abych si vzala počítač a vyrazila na workshop.

Byla jsem strašně nervózní. Workshop se konal v Elite Bloggers Hubu a podívat se tam pro mě znamenalo něco neskutečného. Sledovala jsem to na blogách všech možných blogerek, jak Hub otvíraly, jak tam holky trávily čas a říkala jsem si: „Páni, kdybych se tam tak mohla někdy podívat.“ a bác ho, já se tam fakt podívala. Holky z A Cup Of Style nás všechny mile přivítaly. Sešlo se nás zhruba dvacet a mezi náma holkama tam byli i dva kluci, což je super a vůbec bych to nečekala. V první části se nám holky představily a potom jsme se představily i my účastníci. Kdo jsme, jestli už blog máme nebo teprve plánujeme si ho založit, co od workshopu očekáváme. Každý z účastníků už měl nápady ohledně svého blogu a přiznám se, že spousta témat mě určitě zaujala, takže už se sama moc těším, až takovéhle blogy vzniknou. Potom nám holky řekly spoustu informací o blogování. Jak začít, co si rozmyslet dopředu, co je důležité pro kvalitní blog, jaké programy používat a další. Strašně obdivuju holky, jak před námi krásně prezentovaly. Vůbec nebyly nervózní, krásně mluvily, vytvářely diskuze. Je vidět, že je to hrozně baví a tak tu skvělou náladu přenášely i na nás. I přesto, že já už blog založený mám, dozvěděla jsem se spoustu pro mě přínosných informací. Následovala pauza, kdy jsme se občerstvily. Dobroty připravovala Lucka s mamkou, takže to byla záruka, že to budou opravdové mňamky. Po občerstvení jsme si půjčily foťáky a musím se přiznat, že ve mně vzplanula opravdová láska. Já mám foťák Olympus Tough TG-310, což je skvělý foťák, ale už ho mám čtyři roky a prostě tak nádherný fotky jako tenhleten Olympus Pen nedělá. To vám povídám, to je tak úžasný foťák, že nad ním opravdu přemýšlím. Měly jsme nafotit pár fotek, vyzkoušet si ho, a pak jsme fotku i s krátkým článkem o nás postovaly na „cvičný blog“. Holky nás dopředu navnadily, že to bude pojaté jako soutěž a že na konci vyhlásí 3 vítěze. Mezitím přišla Terka z blogu Tereza In Oslo, která byla na workshopu jako host. Už jen jak vešla - ona je tak okouzlující, klidná, usměvavá. Řekla nám pár věcí ohledně svého blogu, něco ohledně založení blogu, co je potřeba, pár rad do začátku. Byla opravdu jako milé zjevení, jako víla. Opravdu moc hezky mluvila a dodávala nám odvahu do našich začátků. Nikča s Luckou potom na konci vyhlásily vítěze soutěže a já byla mezi 3 výherci. Chápete to? Měla jsem strašnou radost. Nakonec jsme si ještě trošku zobly těch dobrot. Holky si tam povídaly a řešily svoje stávající i budoucí blogy a já už musela domů. Přece jen mě ještě čekala daleká cesta. Rozloučila jsem se, poděkovala jsem holkám, sedla jsem do auta a vyrazila jsem s úsměvem domů. 

Tímto bych moc ráda poděkovala Lucce a Nikče za zorganizování téhle skvělé akce. Za jejich rady, přístup, pozitivismus a těším se, že v budoucnu na nějaký jejich workshop určitě zase zavítám.

Krásnou neděli a příjemný vstup do nového týdne.
Barča

Žádné komentáře

Okomentovat

© Barbora Soul
Maira Gall