10. ledna 2016

Dělejme si krásnější rána


Určitě to taky znáte. Ráno se vám nechce vstávat. Nejradši byste byli zachumlaný v posteli a spali. Rádi byste pak byli doma, věnovali se sobě, ale realita je jiná. Musíte se vykolíbat z postele, dát se dohromady a hurá do plnění povinností. Závidím těm, co můžou vstávat dýl nebo mají ráno víc času na to se zregenerovat. Já vstávám v půl šestý a jsem ráda, že mám na sebe ráno aspoň chvilku času. 

Když ráno vstanete levou nohou, většinou pak máte zkažený celý den a nějak vám nejde se naladit na tu správnou vlnu. Proto si doporučuju udělat nějaké ranní rituály, něco na co se budete těšit a budete rádi vstávat jenom kvůli té určité věci.

Já mám s problémy s ranním vstáváním bohaté zkušenosti. Zvlášť teď v zimě když je ráno ještě tma, všude je to takové šedivé a ponuré, málo sluníčka. To se pak člověku fakt nikam nechce. Tak se pojďte podívat na tipy, které pomáhají mě a třeba pomůžou i vám. 

AUTOSUGESCE - Když jsem měla problémy se vstáváním, hledala jsem na internetu různé rady, jak ráno vstát a jedním z nich byla autosugesce. Začněte už večer, když ležíte v posteli a říkejte si, jaké krásné bude následující ráno. Představujte si, jak vstáváte s úsměvem na tváři a těšíte se na celý den a opravdu tomu uvěřte. Nepřipouštějte si žádná negativa. Někdy je to těžké, ale docela to funguje.

HUDBA -  Pusťte si muziku, která vás nabudí, zvedne vám náladu. Zpívejte si, tancujte si a uvidíte, že budete hned veselejší.

ÚSMĚV - Usmívejte se na sebe do zrcadla. Když jste v koupelně, čistíte si zuby, čistíte si pleť, líčíte se - dělejte to s úsměvem na tváři. Hýčkejte se. Vytvořte si z toho ranní rituál a užívejte si to.

CVIČENÍ - Je super protáhnout si po ránu tělo, nabudí vás to na celý den a nebude vás pak nic bolet. Já se ráno protáhnu při pár pozdravech slunci a je to paráda, jsem pak krásně uvolněná a je mi fajn. 

SNÍDANĚ - Potěšte se dobrou snídaní. Udělejte si ráno nějakou dobrotu, uvařte si čaj, kafe, dejte si džus, udělejte si něco dobrého k snědku. Uvařte si ovesnou kaši, nakrájejte si ovoce nebo zeleninu. Těšte se na snídani. Snídaně je základ dne. 

RADOST PRO OSTATNÍ - Pokud děláte rádi radost ostatním, napište ráno nějaký láskyplný vzkaz své druhé polovičce. Celý den se pak budete těšit na to, až přijde z práce a bude potěšený vaším vzkazem. 

DOMÁCÍ MAZLÍČEK - Jestli máte domácího mazlíčka, pomazlete se s ním ráno, ale pořádně. To vám dá zásobu pozitivní energie na celý den. Pokud musíte venčit pejska, buďte rádi, že se můžete projít venku na čerstvým vzduchu a nastartovat se na celý den. 

ÚSMĚV BLÍZKÉHO ČLOVĚKA - Bude taky stačit, když se ráno budete těšit na svého přítele či na toho s kým bydlíte. Na to, až vám s láskou popřeje dobré ráno a usměje se na vás.

A až budete odcházet z domova, představujte si, jak nádherný budete mít den, na všechny se usmívejte. Cestou do práce, do školy nebo kamkoli si užívejte čerstvýho vzduchu, protože pak jste většinou celý den někde zavřený. Užívejte si to a všechno půjde hned líp.


S láskou Barbora



Žádné komentáře

Okomentovat

© Barbora Soul
Maira Gall